Daaahhh

Ingen bebis än :( De här är nog dom längsta 12 dagarna i mitt liv.
Förstår inte att de kan vara så skönt å ligga inne i denna trånga mage ist för att komma ut å gosa massa me mamma å pappa.. :( Men men.. Nu behöver vi inte vänta allt för länge till.. Hoppas jag..
Ska in till Örebro imorn bitti på bedömning.. så får väl klaga lite då så kanske dom sätter igång mig..
Detta är varken underbart eller mysigt längre.. Är såååå jävla jobbigt. Kunde inte ens i min vildaste fantasti föreställa mig att de va så här jobbigt :( Uh.. Men snart har vi våran lilla älskade plutt här.. Längtar efter dig såååå



Nej nu ska ja ta å dammsuga å plocka undan.. Ha de bäst


PUSS

Älskar er Peter & Elias <3

Kommentarer
Postat av: cissilalia

hihi men nu har han kommit den lilla plutten

2009-08-24 @ 18:07:26
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0